vervolg, deel 2. Ging even wat mis met publiceren.

23 juli 2017 - Novi Sad, Servië

Het is erg warm,het temperatuur metertje gaat over de 40°C heen. Toch fiets ik lekker door. Raak aan de hitte gewend,zo lijkt het wel. Met veel water en zoute pinda's wordt de klus geklaard. Fiets Novi Sad binnen. We zijn ongeveer 140 km verder.
Ga voor het eerst een hotel in. Bij de eerste is het meteen raak. Voor een redelijke prijs,krijg ik een keurig uitziende kamer. Een gewoon normaal bed,haha. Da's alweer een tijdje terug.
Nog snel even Novi Sad in. Even een restaurant opzoeken. Kijken dat het hier net zo lekker smaakt,dan in Hongarije. Daar heb ik wel zin in,na zo'n lange en hete dag. Weer eens wat anders dan zoute pinda's en water,haha.
Morgen gaat het verder. Ga dan veloroute 6 weer oppakken. Via de Donau in de richting van Belgrado.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Arie hagting.:
    23 juli 2017
    Goed bezig Marko ook even genieten van een goed bed, Groetjes van Arie en Corrie uut Vjenne.
  2. Alie en Jan:
    23 juli 2017
    Wauw Marco je gaat als een speer. En wat een prachtige verhalen! We wachten alweer op de volgende.
  3. Annita:
    topper
  4. Jan en Roelie:
    23 juli 2017
    Weer een mooi verhaal. Hoop dat je lekker slaapt in een normaal bed vannacht. groet van Jan en Roelie
  5. Eric Schuijt:
    24 juli 2017
    Je schiet lekker op! Leuk om te lezen hoe het je vergaat.
    Euh, alleen foto's die op zijn kop staan, mag je pas publiceren als je over de evenaar bent hoor :-)
  6. Jan Oude Elferink:
    24 juli 2017
    Marko je hebt het volgens mij geweldig naar je zin, lekker om te weten dat het goed gaat en geniet van de omgeving en hou je taai.

Groet Marja & Jan.