Het vertrek.

3 juli 2017 - Milsbeek, Nederland

Vandaag was het dan eindelijk zover. Mijn lang gekoesterde droom,komt ten uitvoer.
Het voelde de laatste dagen allemaal wat vreemd en onwennig aan. En dan ook nog al die aandacht. Dat ben ik ook niet gewoon,haha. Wilde iedereen bedanken,Die mij zondagavond en vanmorgen hebben uitgezwaaid. Echt dat voelde als een omschrijvelijk moment!! Geweldig.
Eenmaal op de fiets ging het eindelijk best lekker. Voelde erg goed.
Na ongeveer 120 km en een flinke tegenwind,kwam ik op mijn bestemming aan. Blijf vannacht slapen bij mijn fietsmaat in Milsbeek. Morgen gaat het richting Valkenburg,Zuid Limburg.

1. Bram:
    3 juli 2017
    Veel succes, en geniet tijdens de etappes!
  2. Henk Teesselink:
    3 juli 2017
    Je kent me niet....zal mij even voorstellen....ik ben de zwager van Bonne en Esther en fietsliefhebber....wens je veel succes en ik blijf je volgen
  3. Esther:
    3 juli 2017
    Mooi dat de eerste dag goed is verlopen ( verfietst ) Marko! Een goed begin is het halve werk.
  4. Dennis de Lange:
    3 juli 2017
    Veel succes topper en een goede reis!
  5. Laura:
    3 juli 2017
    Hoi Marko! De kop is eraf, had je graag nog even succes gewenst vanavond maar lig in de lappenmand. Op naar Valkenburg morgen, zet m op!
  6. Dineke Baan:
    Gaaf Marko!! Zet em op!!
  7. Erik de Groot:
    Succes morgen marko
  8. Eelco:
    4 juli 2017
    Ik blijf je volgen kerel, super knap van je wat je nu doet allemaal
  9. Ans Tijhuis:
    4 juli 2017
    Marco, veel succes en heel veel plezier. Hoop dat je lang gekoesterde wens je veel inzichten mag geven en dat je mooie lessen en mensen tegen mag komen!
    Fijn dat we je kunnen volgen!
  10. Harriet smelt:
    4 juli 2017
    De kop is er af... de spanning nu minder.. geniet ! fijne dag.. liefs je zusje
  11. Jos en minie Jansen:
    4 juli 2017
    Hee marco natuurlijk gaan ook wij je volgen gr jos
  12. Monique en henk:
    4 juli 2017
    goeie reis en kijk uit pas goed op jezelf we gaan je volgen
  13. Roelof Witvos:
    4 juli 2017
    Marko ik wens jou veel succes de komende tijd en doe voor al rustig aan