Nieuwe uitdaging.

14 mei 2019 - Vroomshoop, Nederland

Beste volgers.

Het is inmiddels alweer bijna 2 jaar geleden,dat ik aan het avontuur van mijn leven ben begonnen. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet ff terugdenk,aan deze geweldige reis. Krijg nog steeds erg leuke reacties. Vooral mijn reisverhalen deden het goed zo te horen,hahaha.

Nu wordt het weer eens tijd voor een nieuwe uitdaging!  Wat kleiner van opzet,maar het gaat weer een leuk avontuur worden. Deze keer doen wij mee aan  Giro di Kika Italië.  Samen met Charles,m'n fietsmaat gaan we eind juni die kant op.

Charles heeft inmiddels het bedrag van €2500,00 bijeen om te mogen starten. Zelf kom ik nog een aanzienlijk bedrag tekort,...helaas. Het wil mij maar niet lukken om sponsoren te vinden en krijg vaak nee te horen. Waarom?? Weet het ook niet. Nu wil ik Charles niet alleen laten fietsen! En wil ook naar Italië!!

Nu hoop ik op steun van jullie allemaal!! Ga naar Giro di Kika Italië. Klik op deelnemers. Dan zoek naar mijn naam;Marko Smelt. Dan ff geld overmaken, haha. Doe het een beetje voor mij,maar vooral voor die kinderen met deze vreselijke ziekte!!

Dus niet uitstellen,maar gelijk actie ondernemen!

Alvast bedankt!!

Groetjes,

Marko.

1. Daveandelly:
    15 mei 2019
    Heel veel succes Marko
  2. Daveandelly:
    15 mei 2019
    Gewoon bij de supermarket een kaartje ophangen!
    Veel success Marko!